i'm is my papa and mama daughter :)

this my mama and my papa

aku syg sgt kt parents aku.bg aku dorg lahh yg parents terbaik.aku x kisah ape org nk cakap pasal mereka.selagi aku boleh tahan aku tahan.takpe,aku dah biasa dr kecik kena mcm tu.adik adik aku pon dah biasa.aku selalu doa semoga Tuhan bukak pintu hati dorg utk berbaik dgn parents aku.ape yg aku nk semua papa aku bg.x pernah die cakap x boleh.ape aku buat die x pernah larang.die hanya tegur mana yg patot.aku respect sgt kt papa aku.walau ape org cakap kt die,walau ape org buat kt die,die x pernah melawan ke ape.hanya die mampu.die diam.aku sayang sgt kt die.ape yg aku nk makan semua mama aku masak walaupon die tga x sihat.aku syg sgt kt mama aku.walaupon aku selalu melawan ckp mama tp bila kena marah aku selalu menangis.bila aku nk pergi mana mana mama x lupa cium peluk aku.bila aku sakit mama selalu urut perut aku,urut dada aku,picit kepala aku,bg aku mkn ubat.aku rindu sgt bila duduk melaka ni.hmm

and this is my little devil sister

ni adik aku yg last and satu satu nya adik pmpn aku.nama dia NUR IRRIANI.pggl die yani.umur die 5 tahun.die sgt byk mulut.geram je aku.aku selalu marah die suruh diam.hehe.die ni kdg kdg garang gila.selalu marah mama aku.menda nk jd lahh.dgn 2 org lg adik laki aku die selalu gaduh.tp kiteorg semua syg die.tu yg die jd lemak manis berkrim ni.haishh.hehe.tahun depan die dah sekolah,x sabar aku nk tgk die pergi sekolah.die dah pandai eja,tulis semua dah pandai.selalu bg surat kt mama aku.mcm mcm die tulis.hehe.die suka tgk cartoon.nk nk wonderpet.serabot aku rasa.kalau wonderpet main die rela taknk mandi lg.haihh.mulut die mcm org tua kalau bercakap.hehe.die suka menyanyi.semua lagu kt tv die hafal.ape lahh mu ni adik.haha