kenapa boleh begini ?

DON'T cry over anyone who won't cry over you



haha.aku pon x tahu kenapa aku still lg simpan gambar dorg ni.ade yg aku simpan dlm pendrive tp pendrive aku masok virus dan gmbar semua hilang.takpe lahh.aku pon x faham dgn diri aku sendiri.hmm,kata orang mencipta kenangan sgt lahh senang tp melupakannya sgt susah.kenangan aku dgn mereka semua ni sgt byk.dan mustahil utk aku lupakan.aku pon x tahu kenapa tp baru baru ni dah dua kali aku mimpikan dorg semua.aku mimpi aku dah baik dgn dorg semua.x ke bodoh mimpi aku tu.org cakap kalau kita selalu fikirkan menda tu die yg akan masuk dlm mimpi.tp masalahnya aku x fikir pon.x tahu lahh.aku dah terbukak hati nk berbaik dgn dorg tp aku x diberi peluang tu.takpe lahh,aku x suka nk paksa paksa org.takkn aku nk paksa dorg pulakk.entah lahh,mcm besar sgt je salah aku dgn dorg ni.dah nk dekat setahun kot bergaduh.bia kan lahh mereka.asalkan mereka bahagia.aku taknk campur.okay lahh,tu je nk tulis.haha.gedik betol nia ni. :')