new college for me now :)

okayy,lepas pada cuti sem tahun lepas.aku dah x sambung study kt unifield lg dah.terus stop.aku blk kejap je hari tu blk sana ambik brg brg aku.sbb aku dapat blajar kt Kolej Poly-Tech Mara (KPTM) kuantan.kolej tu dekat area batu 5.atas pd sungai isap.kt kolej ni aku ambik course Diploma in Information Technology or IT.course mula mula aku mcm cuak jugak takot lahh susah kn.basak jugak aku nk ambik.tp bila dah belajar aku rasa menda tu senang.sbb aku main komputer dr kecik.menda yg sama aku belajar cuma lg detail.satu lg subject subject dlm course x susah mana pon.tu aku rasa boleh bawak course IT ni.org kata nk seribu cara taknk seribu dalih.satu lg aku nk buktikan kata kata aku kt mk saudara aku yg aku boleh bawak course yg aku ambik ni.baru baru ni aku exam mid term,alhamdulillah semua subject aku lulus.cuma english je x dapat result lg.setakat ni aku berpuas hati dgn markah exam.nk catch up carry mark je lahh lg.aku kalau boleh nk skor dekan sem ni.harap harap dapat lahh kn.aminn.okayy,nanti post yang mendatang aku akan update pasal pasal kwn kwn kolej pulak.