new friends of me

okay,post kali ni aku nk cerita pasal kwn kwn aku kt kptm ni.mula dulu masa baru masuk aku susah jugak nk dapat kwn.well,dgn perangai aku yg sedia maklum pendiam and ssusah nk bergaul dgn org ni.nasib lahh ada kwn yg aku kenal masuk dekat kptm ni jugak.qilah dgn didi.dorg ni kwn fared.so aku kenal lahh.didi ni dah lama aku kenal.yg si qilah ni masuk kolejj ni baru kenal.mula aku mcm x boleh join jugak dorg.sbb dorg kn lain course dgn aku.dorg ambik business aku IT.masa orentasi dulu adalah kwn didi ni.nama die MOHD ANIS IZZUDIN.die shemale utk pengetahuan korg lahh kn.taknk tahu sudah.hikhik.die ni baik and HOTSTUFF kau nokk dekat kptm ni.perangai die gila gila sawan yg bila jumpa aku die akan bergabung.tu kiteorg boleh kacip.hehe.die menjadi kegilaan jejaka jejaka kptm.boyfriend x payah ckp.keliling pinggang.scandal apeetah lg.hahaha.act,dorg semua kwn yg baik utk aku.cuma kdg kdg suka buat ayam berkokok -..- ouhh,lupa.sorg lg kwn nama die jalilah.pggil die ja je.die ni org ganu.pekat gila bahasa die.tp die kdg kdg je lepak dgn kiteorg.aku bila mlm je lepak dgn dorang ni ssemua.sbb dorang teman aku pergi mkn.bila time siang aku selalu dgn budak kelas aku.budak kelas aku pon semua baik baik.kiteorg semua dah mcm family dah.hehehe :)


with qilah and jalilah


with didi and jalilah


with lovely classmate :)


and she is MOHD ANIS IZZUDIN.hahaha




and she is my lovely sister KAK AMALINA @ KAK MINA
die antara org yg paling rapat dgn aku selain anis and yg lain.pergi kelas dgn die,study dgn die.die ni jarang tgk die marah.selalu menggelabah x tentu pasal.gherang je rasa.hehe.she's pretty.baik and x kedekut ape ape.hikhik.sayang kak mina :)