setelah...sekian lama...*lagu A.C.A.B*

okayy,point nya sekarang bkn aku nk cite pasal lagu setelah nyanyian acab ni.jangan salah faham.tajuk tu sekadar nk propa je.hahaha.cite nya mcm ni.start dr aku bhenti kerja dulu and sambung belajar dekat melaka aku dah mcm bkn mcm lg mmg x jumpa terusss dah dgn satu satunya kwn baik aku MARIAM mayam ATHIRAH.okayy merepek.nama die mariam athirah je.aku pggil mayam @ si debab.hikhok -..- *abaikan*okayy,setelah sekian lama kami x berjumpa.adalah dekat setahun.so,pd hari birthday aku tu aku pon decide lahh nk kluar dgn die.cehhh,mcm kluar dating je.hahaha.bodoh rasa.kiteorg kluar tghari.papa hntar aku.and die akim (abg) yg hantar.kami berjumpa lahh di popular.lepas tu ke McD.die belanja.hikhik.maluu *okayy gedikk*kiteorg mkn,bercerita pnjang lebar.maklumlahh dah setahun x jumpa mesti byk cerita nya kn.tangkap gmbar bagai.die bg aku coklat Ferrero Rocher.haaa !pastu ada org pekak+bisu dtg kt kiteorg bg kat utk nk derma.samping tu die bg mcm key chain muka bdk pmpn.coel muka menda tu serius x tipu.hikhik.lepas dah habis makan semua kiteorg berjalan dan bersembang lg.so,mcm x tahu ape nk buat dah kn.lalu dekat wayang tgk cite best x.mcm tahunlepas jugak,time birthday aku kiteorg tgk cerita cartoon.tahun ni cerita The Lorax.best lahh jugak cerita tu sedihh.hikhik.dah habis tgk wayang dlm pukul 5 lebih tu.mok dtg ambik kiteorg.aku dah ckp kt papa yg aku akan pergi umah mayam kalau papa x blk kerja lg.nanti papa ambik kt umah die.lepas tu dlm perjalanan blk papa call ckp ada kt umah makde dah.aku pon ckp kt mok hantar umah mk saudara aku je.masa sampai tu semua ada.mok,mayam pon turun lahh jumpa mama,papa semua.dan secara officiallynya mok dan mama dah kenal lahh.hehehe.suka betul aku rasa.mayam pon blk umah die.hajat dihati nk snggah umah die x dapat.tp ape ape pon happy sbb dapat spent time dgn kawan baik aku.sayang mu debab :D


me and my best girlfriend :)


AT McDonald yaww -..-


a present ffrom her :D


keychain kami bersama . comel kan ? hikhik


movie yang kami tonton bersama *ayat aku*



THE END