you growing up another a year Nia Inniani

Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday to Nia
Happy Birthday to you

yeayy ! me growing up another a year.thanks god for keep me alive beside my lovely people around me.tepat mukul 12 mlm tu maka ramai lahh yg menghantar msg , bbm , tweet birthday kat aku.ada yg x cukup pukul 12 pon dah hantar jugak.ssape lahh tu kn.haha.tp ape ape pon aku ucapkan terima kasih sgt sgt sbb still ingt birthday aku yg x seberapa ni.baru aku tahu yg sbenarnya ramai jugak yg sayang kt aku ni kn.hikhik *maluuu*.okayy,merepek.aku harap birthday aku kali ni buat aku menjadi seorang wanita *cewahh ayat* seorang perempuan lahh yg lebih matang dr dulu.dan slow slow membuat perubahan dlm diri.hehe.semoga dimurahkan rezeki yg byk *wish sendiri*.harap harap dapat skor dekan sem ni *aminnn*.hehe.okay lahh.loves you alls :)