my baby boyfie


kahkahkah.buat semua yg ingin mengenali siapa boyfriend titew.ni lahh dia org nya.MUHAMAD RAFIZAL BIN ISMAIL.org nya x kacak mcm Irwansyah.bhaha.tp aku sayang dia.dia sokmo buat aku nk marah.bkn nk marah mmg selalu marah.x romantik pon.takde perasaan.tp bila dia merajuk comel.rasa mcm nk tampar je.kihkihkih.bila kitaorg couple ?x payah tahu lah.bia menjadi rahsia kami bersama.hehe.birthday dia sama dgn aku cuma bln je lain.dia 11/1 aku 11/3.sweet x ?hehehe.aku harap and doa sgt dia akan jd yg terakhir.x larat dah keh nk bercinta nya.hahaha.dia baik.ada ciri ciri laki idaman aku.cuma aku kena ajar dia jd lebih romantik.aku buat sweet sweet dgn dia.boleh dia buat x tahu je.sakit pulak hati kita ni.dah lah nk cakap i love you pon setahun sekali aku dgr.sedih kan rasa ?tp percaya x,walaupon dia mcm tu.tp aku bahagia sgt.kalau aku merajuk dia pujuk.bila call tu mmg x sah lahh kalau aku x gelak,ada je menda dia nk buat lawak.hehe.comel kan ?okay,aku koya je sebenarnya.haha.dear baby,i love you and only you.i don't like sharing your love.note this :*