rabu,2 january 2013

kesian aku.nk jumpa bebeh debab aku mcm dia atau aku duk overseas je.punya lah lama nk boleh ke jumpa.kena betul betul set date and time.setelah lama punya lama plan.after tahun baru hari tu,second day of new year kitaorg pon melepak lahh.seronok kau x payah cakap nokk.x hingat dunia.letih mak berjalan.first tu pergi mkn mcd kt megamall.bergosip kalah Azwan Ali.hahaha,then round round kejap kitaorg menapak ke ecm pulak.aku shopping sikit.beli birthday present dia,jd koya org kaya yg nk pakai iphone jap.mcm mcm lahh kitaorg buat.then dah penat tawaf ecm.menapak blk pergi mega.haa kau,patah kaki mak nokk.nk cari slipper punya pasal melecun kena hujan.tp mmg best lahh.sampai mega tgk tgk kedai tutup.sakit betul hati aku.erghh.pastu pergi lepak minum kat Aliff.sumpah teringat zaman bekerjaya dgn dia.rindu sgt time tu.then tggu akim datang ambik and hantar aku balik.guess what ?we dont take any photo as a memory.bodoh gila boleh lupa.padahal dia dah main dah playbook time tu.duk koya jd org kaya.habis semua lupa.haihh :(